Wednesday, February 3, 2010

KENAPA MUSLI MEMBISU?

MUSLI MAU LAWAN RAHMAN DAHLAN?...HAHAHAHA
MUSLI MAU GERTAK DAN PUKUL AZRONE?....HEHEHEHEHEEE

Seorang kawan antar sms "Musli ugut dan gertak mau tampar Azrone". Mau 5 minit saya ketawa!  Bior bebenor dan betul. Musli mau gertak orang? Masuk akaikah? Musli mahu tampar? gilakah?

Timbul pulak rasa kasihan saya dengan YDP Perkasa Sabah yg diserang dari kiri kanan dan depan belakang oleh si Azrone dan si Lamak diki. Saya pun tunggu jawapan Musli. Kenapa dia membisu? takutkah? Atau MO tidak mahu panjang-panjang, maklumlah beliau sekarang sudah bertaraf pemimpin. Jadi pemimpin Perkasa negeri. Mana kan pemimpin Perkasa mau gaduh dengan blogger?

Tapi Azrone dendam Musli lebih hebat dari dendam SSK. Kenapa ya? Yang  memberi amaran kepada Azrone kerana membabitkan nama keluarga ialah PIPIT. Azrone tahu siapa saya! siapalah Musli mau beri amaran dan ugutan. Rojo Pitaau Musli tu.

Musli pernahkah pukul orang atau gertak orang? tidak tahulah pula kalau pernah berlaku di tempat lain. Tapi kalau di Kota belud tiada nama Musli ini pukul atau gertak orang. Janganlah risau Azrone dan orang kampung Labuan dan Wakap, Musli ini paling penakut punya manusia.

Saya kesian pulak pada dinakan ku Musli, dia seorang yang mau pertahan bossnya. Yang lain semua mau selamat. Akibat mau jaga nama SSK, dia pula jadi sasaran Azrone yg bangang dan bahlol ini! Nasib baik saya belum berjumpa dengan Azrone.

No comments: